loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غالیان و شیوه های برخورد امامان معصوم علیهم السلام با ایشان

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده یدالله حاجی زاده

ویراستار جواد ابراهیمی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 456

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این پژوهش، ضمن معرفی طیف وسیع غالیان دوران ائمه (علیهم السلام)، با استناد به سخنان و راه و روش امامان (علیهم السلام) در مبارزه با غالیان، سعی شده است توجه همگان به مهم ترین خطراتی که همواره جامعه اسلامی را تهدید می کند، جلب شود. در حقیقت کوششی است در آگاهی بخشی به شیعیانی که همواره خطر غلو و زیاده گویی تهدیدی آشکار برای آنان محسوب می شود.
این کتاب در پنج فصل سامان یافته است. در فصل اول کلیاتی راجع به موضوع بیان شده است، مانند: مفهوم شناسی غلو، شناسه غالیان، باور های غالیان، گونه شناسی غلو، ریشه ها و علل پیدایش غلو در عصر ائمه (ع). در فصل دوم، تاریخ غلو در اسلام تا پایان عصر غیبت صغرا بررسی شده است. فصل سوم، شیوه های برخورد امامان (ع) با غالیان جاهل و فریب خورده را توضیح داده است. فصل چهارم، شیوه های برخورد امامان (ع) با غالیان شیاد و فریب کار را بیان نموده است. در نهایت، فصل آخر به تطور شیوه های برخورد امامان (ع) با غالیان پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما