loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آواز داوود: نمایشنامه عروسکی کودکان و نوجوانان

مجموعه نمایشنامه های عروسک ها از بهشت می آیند

ناشر سوره مهر

نویسنده منوچهر اکبرلو

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 28

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34519 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سعی بر این بوده که این نمایشنامه ها در قالب یک اثر مکتوب و فارغ از اجرا هم خواندنی باشند؛ در نتیجه بر روایت داستانی آنها تاکید شده است. همچنین از آنجا که در نمایشنامه عروسکی اگر شخصیتها حیوانات باشند، بچه ها احساس صمیمیت بیشتری با آنها میکنند، این مساله نیز در این آثار مدنظر قرار گرفته است.

یکی دیگر از ویژگیهای این مجموعه، آن است که برخی نمایشنامه ها تلفیقی از وقایع ظهر عاشورا را با داستان اصلی دارند و در یک رفت و برگشت زمانی، بخش دیگری از تاریخ را هم روایت می کنند که مسئله تکرار تاریخ نیز در آنها تاکید میشود.

استفاده از نمادها و تمثالهای مشترک بین وقایع را از دیگر ویژگیهای نمایشنامه ها دانست و گفت: وقتی برخی نمادها در وقایع مشترک هستند، سعی شده با اشاره بدانها این ارتباط تاریخی به نمایش گذاشته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما