loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قلمرو دین

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب درقالب طرح پرسمان کانون اندیشه جوان به قلمرو دین و پرسشهای مطرح پیرامون آن می پردازد."روش شناسی قلمرو دین"،"اسلام و فرهنگ زمانه" و "دنیا گرایی یا آخرت گرایی"و"گستردگی دین و خاتمیت" از سرفصلهای کتاب مذکور هستند.

در قسمتی از پیش گفتار این اثر آمده است: یکی از پدیده هایی که در جهان کنونی بسیاری را امید وار کرده و عده ای را نیز دچار وحشت و اضطراب نموده ، بیداری دینی است. در چنین فضایی تمامی حق طلبان و ظلم ستیزان احساس امید، آرامش و همه حق ستیزان باطل گرا احساس ناامنی و دل نگرانی دارند.

عرصه فکر و نظر در چنین برهه ای دارای ابعاد و زوایای چند سویه است؛ یکی انسان را به هستی دعوت میکند و دیگری او را به نیستی فرا می خواند. دامنه این کشمکشها آن قدر گسترده است که ذهن خلاق و نیرومندهر انسان اندیشه مندی را در انتخاب گزینه برتر دچار چالش می نماید. جوانان مسلمان با شناختی که از مفاهیم حیات بخش و سعادت آفرین اندیشه دینی دارند، امید بیشتری در راستای کشف حقیقت دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما