loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پدیدارشناسی دین

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34706 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پدیدارشناسی دین رهیافتی است با اهمیت فراوان در دین پژوهی معاصر که به لحاظ تاریخی محصول تلفیق دو جریان فکری - پژوهشی در قرن نوزدهم بوده است؛این دو جریان عبارتند از پژوهش علمی در باب دین و دیگری روش پدیدارشناسی هوسرلی. این دو در پی آرمان بلند روشن نگری ظهور کرده اند: آرمانِ علمی اندیشیدن؛ این که معرفتی معرفت است که همچون علم قابل عرضه باشد. به تَبَع همین آرمان که از پایگاه معرفت شناسی کانتی تقویت می شد، موضوعیت بخشیدن، بررسی روشمند و تعیین حدود معارف درجۀ اوّل امکان یافت.

نیت اصلی نگارنده کتاب آن بوده است تا به پدیدارشناسی دین در دوران معاصر نگاهی مَتانظریک کند و «به لفظ اندک و به معنی بسیار» شرحی در باب جایگاه و محتوای پدیدارشناسی دین بیان نماید.

کتاب پدیدارشناسی دین در هفت فصل سامان یافته است:

فصل اوّل: مطالعات دینی: درآمدی به دین پژوهی معاصر

فصل دوم: پدیدارشناسی دین: زمینه ها

فصل سوم: پدیدارشناسی کلاسیک دین

فصل چهارم: پدیدارشناسی هرمنوتیک دین

فصل پنجم: دین و محاکات

فصل ششم: دین و محاوره

فصل هفتم: پدیدارشناسی و حقیقت دین
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما