loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کارنامه بیست ساله

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34791 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ضرورت حضور ولایت فقیه در عصر غیبت موضوعی است که بارها و بارها با استدلال های عقلی و نقلی و با استناد به مبانی نظری انجام گرفته است. مباحث و استدلال هایی که هرچند مفیدند اما در حد تئوری باقی می مانند؛ حال آنکه اگر پذیرش ولایت فقیه و به کار گیری آن به شیوة عملی در یک جامعه وجود داشته و مورد بررسی قرار گیرد، نتایج حاصله بسیار ارزشمندتر خواهد بود. لذا، اکنون که بیش از 20 سال از اجرای اصل ولایت فقیه در کشور ما می گذرد، میزان توفیق آن را به شکل عملی می توان در جامعه مشاهده نموده و مورد نقد و بررسی قرار داد. کتاب حاضر با رویکردی عملی به این موضوع سعی دارد به دو پرسش پاسخ بدهد. اول اینکه کارکرد ولایت فقیه در کشور ما مثبت بوده و یا منفی؟ و دیگری اینکه نسبت نظام سیاسی اسلام با نظام سیاسی استبدادی و نظام سیاسی دموکراتیک چیست و به کدامیک نزدیک تر است؟

نگارنده کوشیده است با برشمردن دست آوردهای عملی ولایت فقیه به تبیین این موضوع بپردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما