loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عنوان بصری - جلد اول: شرح و تفسیر فقره «إنی رجل مطلوب»، ولایت و هدایت

به همراه لوح فشرده

ناشر مکتب وحی

نویسنده سید محمدمحسن حسینی طهرانی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 252

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34853 10003022
130,000 123,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شرح و تفسیر فقره إنی رجل مطلوب از حدیث عنوان بصری با عنوان ولایت و هدایت، می نویسد:
بارها از مرحوم والد شنیدم که می فرمودند: بر هر سالکی، واجب و لازم است که حداقل هفته ای دو بار حدیث عنوان بصری را مطالعه کند.

کتاب حاضر چکیده سخنرانی هایی است که تحت عنوان شرح حدیث عنوان بصری توسط سید محمدمحسن حسینی طهرانی ارائه شده است.
این اثر بعد از مقدمه شامل هفت جلسه سخنرانی است. اهمیت حدیث عنوان بصری در تبیین سیر و سلوک الهی عنوان سخنرانی جلسه اول است. حقیقت ولایت و کیفیت هدایت عنوان جلسه دوم و هدایت تکوینی و تشریعی ائمه اطهار(ع) موضوع سخنرانی جلسه سوم است.
احاطه علی و علمی امام مبین در هدایت انسان، حقیقت و معنای سیر و سلوک الهی و امکان طریق، قبل از وصول به ولی الهی عناوین سخنرانی های چهارم تا ششم است. عنوان جلسه هفتم هم اختلاف شواکل لازمه اختلاف در کیفیت هدایت است.

در بخشی از مقدمه این اثر آمده است. بارها از مرحوم والد شنیدم که می فرمودند: بر هر سالکی، واجب و لازم است که حداقل هفته ای دو بار حدیث عنوان بصری را مطالعه کند، لذا بنا براین گذاشته شد که در وهله اول به ترجمه و شرح این حدیث شریف بپردازیم.

این کتاب شامل متن هفت جلسه اول شرح حدیث عنوان بصری از امام صادق علیه السلام می باشد که توسط استاد فرزانه حضرت آیه الله سیّد محمد محسن طهرانی ایراد گردیده است.و شامل مباحثی پیرامون ولایت و هدایت می باشد.

اهم عناوین کتاب:
اهمیت حدیث عنوان بصری در تبیین سیر و سلوک، حقیقت ولایت و کیفیت هدایت، هدایت تکوینی و تشریعی ائمه علیهم السلام، احاطۀ علّی و علمی امام مبین در هدایت انسان، حقیقت و معنای سیر و سلوک الهی، امکان طی طریق قبل از وصول به ولیّ الهی،
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما