loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مگ آتش پاره

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده آسترید لیندگرن

مترجم جمال اکرمی

ویراستار پژمان واسعی

تصویرگر ژانینا دومنسکا

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35075 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مگ آتش پاره، نوشته آسترید لیندگرن است و با ترجمه جمال اکرمی و تصویرگری ژانینا دومنسکا در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
مگ در کتاب «مگ آتش پاره» از آن بچه‌هایی است که نه خودش یک لحظه آرام می‌گیرد نه اطرافیانش از دست او آرام و قرار دارند. او دائم فکرهای عجیب و غریب به سرش می‌زند و وقتی نقشه‌ای کشید، حتما باید آن را عملی کند.
اما معمولا با نقشه‌هایش خودش و گاهی دیگران را توی دردسر می‌اندازد. با این حال، دختر خوبی است و همه‌ی اهل خانه و در و همسایه می‌دانند که بدون شیرین‌کاری‌های مگ زندگی در آن محل خیلی یک‌نواخت و خسته‌کننده می‌شود.
مگ در یک خانه‌ی قرمز بزرگ در کنار رودخانه‌ای در کشور سوئد زندگی می‌کرد. افراد خانواده‌اش این‌ها بودند: مادرش، پدرش، خواهر کوچکش به نام الیزابت، سگ پودل پشمالویی به نام ساسو، و بچه گربه‌ای به نام گوسان، به همراه، آلوا.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما