loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراز و فرود صفویان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35128 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مذکور در 5 بخش گرد آوری شده است که عنوان بخش اول کتاب "شاهنشاهی صفویان (مراحل اساسی فرمانروایی صفویان)" است و "دوران خانقاه"، "تاسیس دولت"، " دوران شکوفایی"، "دوره انحطاط" و "بر افتادن صفویان" از مهمترین مباحث مورد طرح در این بخش می باشد.
"گرایش های اندیشه ای" عنوان بخش دوم کتاب "فراز و فرود صفویان" است و در این بخش نیز مباحثی نظیر "چشم انداز عمومی"، "گرایش های اندیشه ای"، "حوزه شریعت"، "عرصه حکمت" و "حوزه عرفان و تصوف" مورد واکاوی قرار می گیرد.
بخش سوم کتاب تحت عنوان "صفویان علم و فرهنگ" می باشد و در بخش چهارم اثر "ایران و جهان" در مباحثی همچون "روابط منطقه ای" و "پیوند های جهانی" بررسی می گردد.
عنوان فصل پایانی اثر مذکور "جامعه و اقتصاد" می باشد و "گروه های اجتماعی"، "ترکیب اقتصادی و اجتماعی"، "شهر نشینان"، "روستاییان و دهقانان" و "جنبش ها" مباحث بخش آخر کتاب را تشکیل می دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما