loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظام اقتصاد علوی (مبانی، اهداف و اصول راهبردی)

1.5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35309 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به بحث درباره ی اقتصاد علوی در مقابل دیدگاه های اقتصادی عصر حاضر اختصاص دارد. رابطه ی اقتصاد علوی با اقتصاد عصر حاضر در بسیاری از محورهای اساسی به گونه ی تباین، و تلاش نگارنده در این نوشتار معرفی اقتصاد علوی در مقابل دیدگاه های اقتصادی عصر حاضر است. امام علی (ع) در دوره ی حاکمیت بر جامعه ی اسلامی برای تمامی تعاملات اقتصادی ضوابط ویژه ای تعیین کردند و این ضوابط به یقین بر اساس قرآن و اهداف عالی اسلام تعیین شده بود. بر این اساس در نوشتار حاضر ضمن تعریف نظام اقتصاد علوی در پنج بخش به تبیین مبانی، اهداف و اصول راهبردی این نظام تحت این عنوان ها پرداخته شده است. در بخش نخست کلیات و تعاریف نظام، در فصل دوم به مبانی بینشی و ارزش اقتصاد علوی، در فصل سوم به انگیزه های فعالیت های اقتصادی، در فصل چهارم به اهداف کلان نظام اقتصاد علوی، و در بخش پایانی به اصول راهبردی نظام اقتصاد علوی اشاره شده است. نگارنده پایه و بنیان تشکیل حکومت علوی را از عدالت اجتماعی درون حکومت علی (ع) گرفته و در نگارش کتاب به دفعات به نظرات و روش های آن حضرت اشاره کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما