loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلام پیش دبستانی ها 18: آموزش حروف الفبا 2

یادگیری حروف کوچک و بزرگ از N تا Z

5 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر فرهاد جمشیدی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 61

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35346 10003022
43,000 40,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه زبان آموزی پیش دبستانی سعی دارد با استفاده از بازی و رنگ آمیزی و تمرین های دست ورزی، کودکان پیش دبستانی را با زبان انگلیسی آشنا نماید. هدف اصلی این مجموعه علاقمند سازی و ایجاد شوق و انگیزه برای ادامه زبان آموزی است به همین علت بازی های متنوع و جذاب به همراه تمرین های ساده در سرتاسر این مجموعه به چشم می خورد. لوح فشرده که به ضمیمه مجموعه ارائه گردیده است با نمایش فیلم های زیبا، موسیقی، شعرهای الفبا و اعداد و سرگرمی های دیگر، نقش مکمل در مطالب کتاب ایفا می کند.در کتابهای آموزش حروف انگلیسی، کودکان با مراحل صحیح نوشتن حروف کوچک و بزرگ انگلیسی آشنا می شوند و برای تنوع بخشیدن به مطالب کتاب، بخشهایی به عنوان بازی در نظر گرفته شده است. بازی های جستجوی حروف در تصاویر باعث تقویت تشخیص دیداری حروف می گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما