loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (از تئوری تا عمل)

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

با توجه به گسترش بازار سرمایه در سال های اخیر، نیاز به یادگیری مهارت های لازم در این زمینه و استفاده مناسب از فرصت های سرمایه گذاری موجود، بیش از پیش احساس می شود. از طرفی اقتصاد کشور، به ویژه بخش تولید برای رشد بیشتر، نیازمند رونق و فعالیت بازار سرمایه است. در این میان علاوه بر سرمایه گذاران، دانشجویان رشته های مرتبط در این زمینه نیز، نیازمند منابع آموزشی مناسب و راهگشا هستند.
همزمان با تدریس در دانشگاه و فعالیت در بازار سرمایه در سطوح مختلف، مدتها دغدغه نگارنده، تدوین منبعی جامع برای درس سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار برای دانشجویان رشته حسابداری بود. اگر چه تاکنون تألیف های اندکی در این زمینه صورت گرفته است، اما وجود یک منبع جامع که بتواند تمام سرفصل های مصوب شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم را برای این درس پوشش دهد، بسیار ضروری می نمود. کتاب حاضر که در قالب 11 فصل نگارش یافته است می تواند علاوه بر پوشش کامل درس سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، بخش های مهمی از سرفصل های دروس نهادهای پولی و مالی، بازار پول و سرمایه و مدیریت سرمایه گذاری را برای دانشجویان رشته مدیریت مالی فراهم سازد.
بازار سرمایه کشور ما علی رغم نوپایی از پویایی بسیاری برخودار است و آئین نامه ها و دستورالعمل های آن به فراخور زمان تغییر می کند. در این کتاب سعی شده در فصول مرتبط با این موضوعات از جدیدترین مطالب استفاده شود. طبیعی است که محتویات آن در چاپ های بعدی متناسب با تغییرات بازار سرمایه، مورد تجدید نظر قرار خواهد گرفت. امید است این کتاب بتواند در زمینه آموزش مباحث مالی و سرمایه گذاری مرتبط با بازار سرمایه، مثمر ثمر باشد و ضعف های موجود در این زمینه را جبران نماید.
مطالعه این کتاب به دانشجویان رشته های مدیریت مالی، حسابداری و تمام علاقه مندان به مباحث بازار سرمایه و سرمایه گذاری، توصیه می شود. علی رغم تلاش بسیار برای جلوگیری از بی نقص بودن مطالب کتاب، پیشاپیش پوزش ما را در صورت وجود هرگونه کمبود یا کاستی در مطالب بپذیرید. از کلیه استادان محترم، دانشجویان گرامی و فعالان بازار سرمایه تقاضا دارد ما را از راهنمایی های خود در جهت بهبود و ارتقاء مطالب این کتاب، بی بهره نگذارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما