loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از عطش تا رود

ناشر کتاب نیستان

نویسنده محمد سیمزاری

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 76

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35627 10003022
2,000 1,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه حاوی سه نمایشنامه «خوان خون»، «شعله ای در هیات مردی» و «از عطش تا رود» است.

نمایشنامه نخست ماجرای همسر شهیدی است که تصمیم دارد با تمام یادگارهای همسرش خداحافظی کند ولی پس از مواجه با یک گورکن اتفاقاتی برایش پیش می آید و احساس می کند باید سر عهد خود باقی بماند.

نمایشنامه «شعله ای در هیات مردی» درباره امام رضا(ع) است و قصه راهزنی است که شفای همسرش را از امام رضا(ع) می خواهد و حاجت نمی گیرد، این موضوع او را تبدیل به یک راهزن می کند ولی با پیش آمدن اتفاقاتی او متوجه اشتباهات خود می شود.

این نمایشنامه در سال 1388 اثر برگزیده شناخته شده و در سال 1389 در جشنواره استانی و منطقه ای به کارگردانی غریب منوچهری اجرای عمومی شده است.

نمایشنامه «از عطش تا رود» قصه پهلوانی است که در زمان جنگ در ترمینال غرب تهران معرکه گیری می کند او با یک شخصی آشنا می شود و به این نتیجه می رسد پهلوان به کسی می گویند که زنجیر نفس خود را پاره کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما