loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علوم پیش دبستانی (دوره دو جلدی)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر فرهاد جمشیدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 100

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کودکان از همان زمان تولد با استفاده از حواس پنجگانه به کاوش در محیط می پردازند و به مرور دانش و شناخت خود را از محیط اطرافشان بالا می برند.
اکثر کودکان تا حدود 3 یا 4 سالگی مهارت های نخستین را می آموزند و از آن پس نقش مهارت های تکمیلی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اهداف علوم در دوره پیش دبستانی بیشتر بر شناخت اعضای بدن، ویژگی و شناخت جانوران و گیاهان، آب و هوا، نظافت و پاکیزگی، گرما و سرما، حرکت و جابجایی و سایر مفاهیم بنیادین است.

علاوه بر مطالب مطرح شده در این کتاب، لازم است که والدین در هر محیطی با طرح سوالات ساده در مورد مفاهیم کلی، کودک را به مشاهده دقیق محیط، جستجو و یافتن پاسخ ترغیب کنند.

به یاد داشته باشیم که مهم ترین مهارت در آموزش علوم، توانایی مشاهده دقیق است. این مهم، کلید دستیابی به سایر مهارت هاست. در آموزش مشاهده دقیق، مهم ترین کار این است که کودک بتواند از یک یا چند حس خود برای درک پدیده های محیط اطرافش استفاده کند.

در کتاب «علوم پیش دبستانی» این نکات مورد توجه قرار گرفته و شما با کمی حوصله و دقت، می توانید به فرزندتان این آموزش ها را بدهید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما