loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بوفاری 4

ناشر کتاب نیستان

نویسنده مصطفی جمشیدی

ویراستار عطیه سادات

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 198

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35676 10003022
3,600 3,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در روزهای پر التهاب شروع جنگ تحمیلی و گسیل نیروهای نظامی و دواطلب جهت مقابله با ارتش بعثی عده ای سرباز به همراه فرمانده شان به طور تصادفی و بر اثر گم کردن راه به محوطه ای نسبتاً پرت افتاده در جنوب می رسند که محل اکتشاف نفت است. این گروه هفده نفره مجبورند بیست و چهار ساعت در آن جا بمانند تا از مرکز به محل خط مقدم راهنمایی شوند.

در این محوطه که به «بوفاری» مشهور است دختر هفده ساله ای با پدر خود مشغول به کار است . ماندن اجباری سربازها و آشنایی این پدر و دختر با گروه آنها در همان روزهای نخست جنگ تحمیلی خاطره ای است که حالا و پس از بیست و چندسال باز خوانی می شود. آن هم در قبرس (محلی که کافه ای قدیمی) در آنجا ست و دختر قصه سر از آنجا در آورده تا با همان سرباز پس از سالها دیداری داشته باشد. این حوادث منجر به اسلام آوردن سرباز مسیحی شده . و خاطره آن چند روز و ماجراهای بعدی از جزئیات دیگر این رمان است.

این رمان به صورت خاص به مسایل انسانی جنگ و جهان بینی 2 سرباز مسیحی پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما