loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش های تربیت اجتماعی در خانواده و شاخص های آن

4 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35681 10003022
200,000 180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فصل نخست این کتاب به مفاهیم و کلیات می پردازد که در بخش مفاهیم به تربیت اجتماعی، روش تربیت اجتماعی و روش تربیت اجتماعی در ساحت خانواده اشاره دارد.
قسمت دوم ویژگی های مراحل سنی و روش های مناسب را در بردارد که ویژگی های دوره کودکی، نوجوانی، جوانی و بزرگسالی به تبع آن طرح بحث شده است و قسمت سوم مربوط به معیار دینی بودن روش های تربیت اجتماعی است.
فصل سوم روش های تربیت اجتماعی نوجوان موضوع مدنظر مولفان است که در ابتدا روش الگودهی، روش گفت وگو، روش مشارکت دهی، روش نظارت و مراقبت مورد بررسی قرار گرفته است.
فصل چهارم روش های تربیت اجتماعی دوره جوانی است که چندین روش درگیرسازی، تعمیم و عبرت دهی در آن مطرح می شود.فصل نهایی کتاب روش های تربیت اجتماعی بزرگسالان است که این روش موعظه، انذار و عافیت نامگذاری شده است.
در این کتاب روش های تربیت اجتماعی در چهار مرحله سنی کودکی، نوجوانی، جوانی و بزرگسالی مطرح و شاخص های تربیتی نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما