loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یکی بود، یکی نبود

مجموعه نمایشنامه

ناشر کتاب نیستان

نویسنده مجید سرسنگی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35720 10003022
2,200 2,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نمایش نامه «یکی بود یکی نبود» روایت پهلوانی است که گم شده ای دارد و برای یافتن او باید از چهار کوه، هفت دره و چهل خطر بگذرد.
او معتقد است که حتی اگر یک روز به آخر عمرش باقی مانده باشد، می تواند این گم شده را بیابد.
در این جست وجو، پهلوان مطلع می شود که پریزاد به این دلیل که قبول نکرده تا ملکه شهر باشد، از سوی سلطان برای قربانی شدن به وسیله جادوگر باید به قله کوه کبود برود.
پهلوان بر این اساس تصمیم می گیرد تا خود راهی قلعه کبود شده و با جادوگر بستیزد، اما در کمال تعجب می بیند که جادوگری وجود ندارد و یکی از غلامان سلطان است که در نقش جادوگر درآمده است. پهلوان پس از مبارزه با او، چهل قفل بسته قلعه را می گشاید و ملک جمشید را که سال هاست در قلعه زندانی بوده، آزاد می سازد.

این مجموعه حاوی چهار نمایش نامه است که عناوین آنها عبارت اند از: یکی بود یکی نبود؛ بچه های باغ محله؛ آن جا آن سوی کلام؛ و وقت حکایت رحمان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما