loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرگشته راه حق

ناشر امیرکبیر

نویسنده نیکوس کازانتزاکیس

مترجم منیر جزنی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 351

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3586 10003022
175,000 166,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «سرگشته‌ ی راه حق» داستان یکی از آن شهودهای انسانی‌ست که نشان می‌دهد چه‌گونه اتصال به حق همان غرق شدن در مسیر یافتن حقیقت است. نیکوس کازانتزاکیس، زندگی مردی غرق در ثروت و مکنت را روایت کرده که دیدار هیبتی انسانی، راه و طریقت بودن او در جهان را چنان دگرگون می‌کند که از مردی عیاش، سرگشته‌ی راه حقی می‌سازد هم‌عرض پولس قدیس. شاید شمس‌وارگی لئوست که فرانسوا را به قدیس فرانسیس تبدیل می‌کند و البته آن‌ امر بیان‌نشدنی در میان کلمه‌ها و جمله‌های شکل گرفته در گفت‌وگوهایشان و قلب‌هایی که حرف نمی‌زنند و آدمیانی که قلب‌هایشان بیشتر از چشم‌هایشان می‌بینند!

کتاب سرگشته راه حق، شرح زندگی قدیس فرانسوآی اسیزی بنیان گذار فرقه مسیحی فرانسیسکن ها می باشد. فرانسوا تک فرزند خانواده بسیار ثروتمندی است که پسری خوشگذران نیز می باشد اما روزی ناگهان صدای خدا را حس می کند و دست از تمام مال و اموال و مقام خود می شوید و پا در راه حق می گذارد. او معتقد است باید در فقر کامل به سر برد و از تمام خویشاوندان برید. سختی های بسیار زیادی در این راه می کشد. مریدان زیادی می یابد و معجزات زیادی نیز از او نقل شده است. یکی از شهرهای کالیفرنیا نیز به احترام این قدیس به نام سن فرانسیسکو می باشد.
کتاب سرگشته راه حق، به بررسی زندگی نامه ی شخصی می پردازد که نمونه ایست از نمونه های بی شمار تلاش انسان هایی که در راه حق کوشیده اند، خواه صوفی باشند، خواه قدیس. کتاب سرگشته راه حق به قلم نیکوس کازانتزاکیس، با ترجمه منیر جزنی در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما