loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راحت بخوانید 7: تلاش برای نجات جنگل

سلام کلاس اولی ها

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر ایلگار رحیمی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این مجموعه برای کلاس اولی ها به عنوان تقویت روانخوانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد ولی چون محتوای داستانها همه گروه های سنی را در بر می گیرد، کودکان و نوجوانان می توانند از آنها بهره ببرند.

موضوع اصلی : تلاش و کوشش - احساس مسئولیت در قبال جامعه - اندیشیدن برای زندگی بهتر - سخاوت و مهربانی

هدف : یافتن راه حل مناسب برای حل مشکلات - تلاش برای انجام فعالیت هایی که دیگران هم از آن بهره می برند - برای هر مشکلی راه حلی هست.

شرح محتوی : داستان در مورد یک سمور آبی است که در یک جنگل بزرگ زندگی می کند. از زمانی که خوشکسالی شده است او باید برای پیدا کردن غذا به برکۀ پایین جنگل برود . هر بار که به آنجا می رود سگ های روستا و مردم برای گرفتن او دنبالش می کنند و او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند . یک روز در کمال نا امیدی راهی به ذهنش می رسد. راهی برای نجات جنگل و شروع می کند به تلاش برای نجات جنگل و ...

سمور آبی زمانی که کوچک بود، از پدر و مادرش یاد گرفته بود که چگونه با دندانهای تیزش درختان را قطع کند. برای خودش لانه درست کند و با تنه وشاخ و برگ درختان روی رودخانه سدّ محکمی بسازد. در این فکر بود که چگونه می تواند روی این رودخانه سدّی بسازد. امّا انجام این کار به تنهایی خیلی طول می کشید. رودخانه هم بزرگ بود و به درختان وشاخ و برگ های زیادی احتیاج داشت. کار بزرگ و سختی بود. درختان زیادی برای ساختن یک سدّ بزرگ روی رودخانه باید قطع می شد. روزها و شاید ماه ها طول می کشید.

سمور آبی به همۀ این ها فکر می کرد و تصمیم گرفته بود هر طوری شده این کار بزرگ را انجام دهد و ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما