loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرگ

ناشر کتاب نیستان

نویسنده سید مجتبی حسینی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 79

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36091 10003022
5,500 5,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مرگ از فراگیرترین موضوعاتی است که انسان ها را در بر می گیرد و شگفت آور آن که هیچ امر یقینی مانند مرگ نیست که به آن از یک امر مشکوک هم کمتر توجه می شود!
از آن جایی که روبرو شدن پدیده مرگ اجتناب ناپذیر می باشد، بهتر است تا با ابعاد مختلف آن بیشتر آشنا شویم.

سید مجتبی حسینی، قرآن پژوه معاصر، کوشیده است با استفاده از آیات نورانی قرآن و بهره گیری از روایات معصومین علیهم السلام ما را با مرگ بیشتر آشنا کند تا نیکوتر زندگی کنیم و پس از در آغوش گرفتن آن، زیباتر برانگیخته شویم.

کتاب در ده فصل تدوین شده است:
فراگیری مرگ، ترس از مرگ، مرگ چیست، حالات مرگ، چگونه می میریم، آمادگی برای مرگ، یاد مرگ، آرزوی مرگ، زندگی تا کِی و بازماندگان عنوان این ده فصل می باشد.

کتاب «مرگ» در سطح فهم عمومی (متوسط و بالاتر) قابل استفاده می باشد و با خواندن آن افقی جدید و واقعی در پیش روی خوانندگان ترسیم خواهد گردید.

شاید همه ما دوست داشته باشیم بدانیم مردن چگونه است؟
مرگ، اوج حیات، حاصل و محصول زندگی است. در مسیری که زندگی کرده ایم، در همان مسیر خواهیم مرد؛ مگر آن که حبط (از بین رفتن اعمال نیک) یا توبه (از بین رفتن اعمال ناپسند) پیش آید و مسیر گذشته را عوض کرده باشیم.
اصلا همان طور که می خوابیم می میریم.
«والله تموتون کما تنامون» چطور موقع خواب چکیده روزمان جلوه می کند؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما