loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاپانوئل و دست های یخ زده من

3 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده حسین مهکام

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 175

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36097 10003022
3,000 2,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چند روز از محرم گذشته بود که «بهمن خاتمی» از آلمان به ایران برمی گردد. او که فرصت زیادی ندارد و روزهای آخر عمرش را سپری می کند، به دنبال زنی به نام «شرده» است که با زندگی و خاطرات گذشته وی پیوند عمیقی دارد. شخصی به نام «ماه رخ» که خود را دوست «سودابه»، دختر بهمن، معرفی کرده است با بهمن همراه می شود. او به دلیل شباهت زیاد به مژده حس غریبی را در وجود بهمن زنده می کند. ماه رخ نذر کرده که هر سال نزدیک کریسمس برای بچه های ارمنی پرورشگاهی که در آن کار می کند، لباس پاپانوئل بپوشد. نزدیکی محرم و کریسمس به هم و نیز اوضاع به هم ریخته بهمن، ماه رخ را بر آن می دارد که به بهمن پیشنهاد دهد پاپانوئل شود. بهمن می پذیرد با این احساس که محرم است و می خواهد برای امام حسین (ع) تغزیه بخواند، اما در لباس پاپانوئل کم کم دست هایش سرد می شود و آرام می گیرد. این نمایش نامه با عنوان «پاپانوئل و دست های یخ زده من» یکی از پنج نمایش نامه مجموعه حاضر است. دیگر نمایش نامه ها عبارت اند از: کابوس ها و خون؛ حریم؛ «بی» در زمان؛ و سکوت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما