loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشگامان دانش و فضیلت 1: راه بی پایان (نگاره هایی درباره علامه طبرسی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36260 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، اولین جلد از مجموعه 10 جلدی پیشگامان دانش و فضیلت می باشد که شامل نگاره هایی درباره علامه طبرسی است. کتاب مذکور در قالب داستانک و در مورد زندگی علامه طبرسی (ره) بوده که شامل چهل و نه بخش است.

نویسنده در اولین بخش از کتاب خود، درباره تولد علامه (ره)، می نویسد:
حسن بن فضل چشم انتظار تولد فرزندش بود. به قرآن نگاه کرد. با اشتیاق از جا بلند شد و آن را از طاقچه برداشت. روی رحل گذاشت و زیر لب گفت: خدایا! خودت کمک کن. صدای زن ها را از اتاق دیگر شنید. در جنب و جوش بودند. حسن بن فضل چند آیه­ای خواند. دلش آرام گرفت. دست هایش را بالا گرفت: خدایا! فرزندم را در راه گسترش دینت قرار ده.

صدای گریه ی نوزاد در خانه پیچید. زن همسایه با خوشحالی از اتاق بیرون آمد: چشم شما روشن! پسرتان به زیبایی ماه است. حسن بن فضل، سکه­ای از پر شالش بیرون آورد: دل شما روشن! قابل ندارد! زن، سکه را گوشه ی چارقد گُل دارش گره زد: حال مادر و بچه هر دو خوب است.

زن ها یکی­یکی از اتاق بیرون آمدند و تبریک گفتند. نور آفتاب، اتاق را روشن کرده بود. حسن بن فضل، کنار بستر همسرش نشست. نوزاد را که در پارچه­ای سفید پیچیده شده بود، بغل کرد . به صورت کوچک او نگاه کرد. سرش را نزدیک گوش راست نوزاد برد و اذان گفت. به آرامی نوزاد را روی دستش جا به جا کرد و اقامه را در گوش چپ نوزاد خواند. همسرش پرسید: نامش را چه گذاشتی؟ ـ به یاد پدرم فضل می­ گذارم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما