loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشگامان دانش و فضیلت 4: شعری برای او (نگاره هایی درباره علامه بلاغی)

2 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36264 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، چهارمین جلد از مجموعه 10 جلدی پیشگامان دانش و فضیلت می باشد که شامل نگاره هایی درباره علامه بلاغی است. کتاب مذکور در قالب داستانک و در مورد زندگانی علامه بلاغی (ره) بوده که شامل پنجاه بخش است.

محمدجواد در سایه نخل حیاط نشسته بود. کتابی را که در دست داشت ورق زد و از گوشة چشم به مادرش نگاه کرد تا اگر باز هم مادر کاری دارد، کمکش کند. مادر کنار تنور نشسته بود و خمیر را ورز می داد و مثل همیشه زیر لب ذکر می گفت. مادر گفت: مقداری هیزم بیاور. محمدجواد اخرین جملة کتاب را خواند و از جایش بلند شد. به انباری رفت و چند شاخة خشکیده آورد و در تنور گذاشت. کتاب را برداشت و به اتاق پدرش رفت.
شیخ حسن با دیدن او پرسید: کاری داری؟ محمدجواد کتاب را روی میز گذاشت و گفت: خواندم.
شیخ با تعجب گفت: دیروز کتاب را به تو دادم. محمدجواد به کتاب های پدرش نگاه کرد: همة اینها را خواندم و به یاد سپردم.
شیخ حسن گفت: هر کتابی را که می خواهی بردار. محمدجواد دستش را دراز کرد. دستش نرسید. روی پنجة پایش بلند شد. انگشتانش به جلد کتاب خورد اما نتوانست آنرا بردارد. شیخ حسن لبخندی زد و از جا بلند شد. نهج البلاغه را به دست او داد. محمدجواد همان طور که از اتاق بیرون می رفت، آن را باز کرد و مشغول خواندن خطبه ای از نهج البلاغه شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما