loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام خمینی (س) و بیداری اسلامی (چالش ها و راهکارها)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده علی داستانی بیرکی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 122

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36394 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به اهتمام علی داستانی بیرکی، ذیل فصل بندی منظم و دقیقی به جمع آوری بیانات حضرت امام خمینی (س) پیرامون ابعاد مختلف بیداری اسلامی پرداخته و نشأت گیری آن را از انقلاب اسلامی مردم ایران به روشنی نمایان می سازد.

فصول اصلی این کتاب به ترتیب عبارتند از «نهضت اسلامی ایران، الگویی برای جهان اسلام»، «بیداری عامل تحول»، «چالش ها و فرصت ها»، «راهکارها (چه باید کرد)» و «حمایت از ملت ها و دفاع از مسلمین» می باشند که ذیل هر فصل، بیانات حضرت امام خمینی (س) در جهت تبیین دقیق مفاهیم جاری در بیداری اسلامی گردآوری شده است.

از جمله ویژگی های خوب این کتاب، دارابودن فهرست تفصیلی است که در انتهای کتاب مندرج گردیده است. همچنین مثالی از مفاهیم کلیدی مضمر در این کتاب، اشاره به حفظ اتحاد و یکپارچگی ملل مسلمان است.

در فصل «چالش ها و فرصت ها» در این کتاب، به نقل از حضرت امام آمده است: «مسلمین باید ید واحده باشند بر ضد همۀ ستمگران. و امیدوارم که با وحدت کلمه بین ما و شما که بحمداللّه حاصل است و با وحدت کلمه بین سایر قشرهای مسْلم و خصوصاً دولت های اسلامی، موجب بشود که گرفتاری های ما و گرفتاری های شما و گرفتاری سایر مسلمین رفع بشود.» (صحیفه امام، ج 9، ص 546)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما