loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسلام در سرزمین ایران (چشم اندازهای معنوی و فلسفی) - جلد اول: تشیع دوازده امامی

ناشر موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

نویسنده هانری کوربن

مترجم رضا کوهکن

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 632

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36546 10003022
410,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، جلد اول از این مجموعه و درباره تشیع دوازده امامی است. اهمیت جلد اول این مجموعه نیز در آن است که نویسنده به طور ویژه به تشیع دوازده امامی پرداخته که به ویژه بعد از دوره صفوی در ایران رواج داشته است.

نویسنده علاقه بسیاری در تشیع داشته و در مکالمات او با علامه طباطبایی مطالب بسیاری در این باره وجود دارد. نویسنده در استخراج این مبانی به سرچشمه آن ها، یعنی احادیث صادر شده از خود امامان نظر داشته و درعین حال بازتاب و بسط این احادیث را در بزرگ ترین شارحان سخنان ائمه در عصر صفوی نشان داده است.

در این کتاب شاهد فصول مشترک میان هرمنوتیک معنوی (یعنی تأویل) به کار گرفته شده در تشیع و در مسیحیت و نیز مسائل مشترک در امام شناسی شیعی و مسیح شناسی هستیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما