loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همیشه با امام (سیری در زندگی و مبارزات آیت الله محمدرضا توسلی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36669 10003022
49,000 44,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آیت الله محمدرضا توسلی (1309-1386 خورشیدی) برجسته ترین چهره دفتر امام خمینی (ره) بود که تاریخ پرافتخار پنجاه ساله را در رکاب آن حضرت برای خود رقم زد. وی کرامت حقیقی را در معنویت و رهایی و نفی وابستگی به مظاهر مادی و تجملات و دنیاطلبی جست وجو کرد و دلدادگی، وفاداری، زهد، اعتدال، دلسوزی، محبت و شجاعت از ویژگی های اخلاقی او بود. کتاب حاضر به زندگی، فعالیت ها و مبارزات آیت الله توسلی اختصاص دارد و در سه بخش تنظیم شده است. بخش نخست زندگی نامه خودنوشت او را دربردارد. عمده مطالب بخش دوم محصول انجام مصاحبه ها درباره ویژگی های شخصیتی، علمی و خدمات وی در دفتر امام (ره) است. بخش سوم نیز به گردآوری خاطرات نقل شده از سوی آیت الله توسلی اختصاص دارد که از منابع مختلف از جمله سایت ها، مکتوبات و دست نوشته ها جمع آوری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما