loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفارش های اخلاقی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده اسماعیل صالحی مازندرانی

تحقیق و تنظیم کتاب محمدعلی صالحی | محمدصادق امیری آرا

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 156

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36733 10003022
6,500 5,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که به همت محمدعلی صالحی و محمدصادق امیری آرا تدوین شده است گزیده ای از بیانات اخلاقی و شرح احادیث آیتالله صالحی مازندرانی (ره) در ابتدای درسهای خارج فقه و اصول سالهای 1367 تا 1380 است که به سلیقه و ذوق خاصی تدوین و تنظیم شده است.

سفارش ها و شرح احادیث درباره عناوین و موضوعات زیر است:
تقوی، اوصاف پارسایان، خودسازی، محاسبه نفس، اصلاح نفس، زهد، زاهد، خوف از خدا، معصیت نکردن خدا، ثمره اطاعت خدا، ذکر خدا، قلب حرم خدا، بهترین قلب، دستگیره های ایمان، عبادت خاص، اخلاص، علم و جهل، شیوه علم آموزی، فقیه و فقاهت، منشأ اصلاح امت، عاقل، دعوت با عمل، سخن سنجی، تأثیر سخنران بر مخاطب، حسن خلق، همنشین، اهمیت نیت، اهمیت سلامت نفس، ارزش شناخت، گنج های بهشتی، آداب روزه داری، اهمیت سلامتی و فراغت، کیفیت معاشرت با مردم، فتنه، دنیاطلبی، حرص، غضب، زبان، ریشه های هلاکت، واعظ بی عمل، خودخواهی، ریاست طلبی، وحدت کلمه، انسجام امت اسلامی، رفتار شیعه، مقام حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س)، مظلومیت ائمه معصومین (ع)، عصر ظهور و امام عصر (عج).

آیت الله صالحی مازندرانی (ره)، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و از علمای مبارز نهضت امام خمینی (ره) بود که رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت درگذشتشان، ایشان را از «ذخایر حوزه علمیه» و «حامیان و مدافعان صادق و صمیمی انقلاب» برشمرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما