loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزنگار زندگی و تاریخ سیاسی - اجتماعی امام خمینی (س)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده اصغر میرشکاری | محمدعلی خسروی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 442

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37013 10003022
79,000 71,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب بر آن شده است تا فهرستی گویا از تاریخ زندگی امام را تهیه و در اختیار قرار دهد و برخی مناسبتهای مهم را با توضیحی مختصر و بیاناتی از حضرت امام آورده است.

این کتاب با سبکی بدیع و طرحی نو کلیه حوادث و مناسبتهایی را که امام خمینی(س) در آنها نقش اساسی داشته یا مرتبط با ایشان بوده است، تدوین کرده است. همچنین این کتاب که فهرست گویایی از تاریخ انقلاب اسلامی و زندگی پر فراز و نشیب پدید آورنده و بنیانگذار آن است شما را از دهها کتاب در این زمینه بی نیاز می کند.

روش این کتاب ذکر مناسبتها به صورت مجزا و فهرست وار است ولی مناسبتهای مهم با اندکی شرح و تفسیر و کامی از متن بیانات حضرت امام(س) مقرون شده و خواننده را پیش از پیش در جریان علت وقوع آن حادثه قرار می دهد.

در این کتاب حوادث و مناسبتها ابتدا به ترتیب روزها و ماه های سال شمسی و سپس به ترتیب ماههای قمری(در فصل ضمیمه) تنظیم شده است. به عنوان نمونه کلیه حوادث مربوط به اول فروردین از سال تولد حضرت امام تا روز وفات ایشان در ذیل یکم فروردین و همچنین تا 29 اسفند آمده است. با این روش علاقه مندان بخصوص مراکز اطلاع رسانی، سایتها و روابط عمومی ها می توانند از مهمترین مناسبتها، هر روز در ارتباط با امام خمینی(س) مطلع شوند و در برنامه ریزی ها مورد بهره برداری قرار دهند.

در بخشی از مقدمه این کتاب که توسط معاون پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) نگاشته شده است می خوانیم:
«مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در کنار انجام وظائف ذاتی خود و پدید آوردن دهها اثر پژوهشی و تولید منابع ارزشمند برای جویندگان راه و روش حضرت امام، بر آن شد تا فهرستی گویا از تاریخ زندگی امام را تهیه و در اختیار عموم علاقه مندان بویژه مراکز اطلاع رسانی قرار دهد. خوشبختانه توفیق حاصل شد و این مجموعه اینک تقدیم ارادتمندان حضرت امام می گردد.»

کتاب «روزنگار زندگی و تاریخ سیاسی- اجتماعی امام خمینی(س)» آیینه حوادث نهضت اسلامی ملت ایران و ده سال مدیریت بی بدیل امام خمینی(س) در حساس ترین دوران تاریخ ایران است،
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما