loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الهی نامه حضرت امام خمینی رحمه الله

2 (1)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده محمدهادی فلاح

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 126

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37300 10003022
59,000 53,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مناجات های این کتاب پس از گزینش در 3 دفتر سامان داده شده است:1)گره گشای راز از مناجات عرفانی 2)جرگه عشاق از مناجات سیاسی الهی 3)آل روح الله از مناجات امام درباره خانواده محترمشان گردآوری شده است.

این کتاب در حقیقت مجموعه ای متشکل از مجموعه دعاها، مناجات های حضرت امام، اشعار عارفانه و نغز حضرت امام، نوشته های علمی سیاسی و عرفانی و الهی و همچنین سخنرانی های منتشر شده ایشان است.

این کتاب با هدف فراهم سازی زمینه بازشناسی اندیشه دعایی امام در ساحت های عرفانی و غیر عرفانی و یادسپاری آنها و شناخت رویکرد پیر جماران به کارکرد دعا در زندگی فردی و اجتماعی تألیف شده است.

گفتنی است، مناجاتهای این کتاب پس از گزینش در سه دفتر گردآوری شده است: دفتر نخست «گره گشای راز » از مناجات عرفانی، دفتر دوم« از جرگه عشاق» از مناجات سیاسی الهی، و دفتر سوم « آل روح الله » از مناجات امام درباره خانواده محترمشان گرد آمده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: امام خمینی که رحمت و رضوان الهی بر روح قدسی او باد، عارف و عابد بزرگی بود که از خانه و خاستگاه عرفان و معنویت به اجتماع و سیاست نور افشاند و با مناجاتهای سوزناک شبانه، روز جنود شبانه را به اضطراب و استیصال کشاند.

او با مسلح شدن به سلاح دعا و مناجات و ارتباطی از سر معرفت و عشق به حضرت حق، احیاگر دین و عزت بخش مسلمین در عصر دین گریزی و دین ستیزی و مظلوم کشی گردید و نه تنها از بیان ایشان دعا و مناجات صادر می شود و در تألیفات پر تعدادشان فراوان به دعا و مناجات بر می خوریم که مکرر امت را به مثل مناجات شریف شعبانیه فرا می خواند، چرا که قوت و قدرت ملت خود را در پیوستگی عمیق و از سر معرفت به پروردگار و همه کاره هستی می دید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما