loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهان اسلام از دیدگاه امام خمینی (س)

تبیان دفتر نوزدهم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37752 10003022
59,000 53,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اسلام در اندیشه حضرت امام دینی است جهان شمول که سیطره و قدرتش بر سرتاسر آفاق و اقالیم عالم سایه گسترده است و مکتبی است حیات بخش و انسان ساز، اندیشه و کلام امام ملهم از قرآن و منبعث از کلام انبیا و اولیا و ائمه هدی (ع) و مطابق با تعالیم عالیه اسلام و در جهت نیاز روحی افکار عمومی و وحدت جامعه اسلامی با بیانی ساده مطرح گردیده است. اسلامی که امام معرف آنست منشأ تحول فرد و اجتماع است و جهان اسلام اکنون در وضعیتی به سر می برد که طعم تلخ نفاق و اختناق را از سوی دشمنان داخلی و خارجی چشیده است، از این رو وظیفه دارد غبار یأس و بدبینی و عقب افتادگی و واپسگرائی و کج اندیشی را از چهره تابناک و نورانی خود بزداید.
لازم به ذکر است که «جهان اسلام از دیدگاه امام خمینی (ره)» دارای پنج فصل است. که عبارتند از: فصل اول ترسیم وضعیت جهان اسلام است. فصل دوم اصول کلی در روابط با کشورهای اسلامی را تبیین کرده است. فصل سوم تشکل ها و نهاد ها در جهان اسلام در نظر امام به ویژه موضوع حج و اهمیت آن تبیین شده است. فصل چهارم مبانی و ریشه های اندیشه اسلامی نظیر قرآن و علما را بیان می کند. فصل پنجم نیز در مورد روابط با کشورهای اسلامی با ذکر اولویت رابطه ها است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما