loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صدر اندیشه: سیری در زندگی، آرا و اندیشه های شهید سید محمدباقر صدر

5 (1)

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده عبدالله نصری

ویراستار ابراهیم حقیقی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 728

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

سید محمدباقر صدر بدون تردید یکی از اندیشمندان بزرگ جهان اسلام، و از مصادیق بارز یک عالم دینی است. صدر در عمر محدود چهل و هشت سالة خود، آثار سترگی بر جای گذارده که نشانگر نبوغ اوست. ابعاد گوناگون نظری و عملی او، از وی چهره ای کم نظیر در تاریخ تفکر معاصر اسلامی ساخته است. باوجود مطالعات عمیق و گسترده ای که در متون اسلامی داشت، هرگز در حجاب گذشته قرار نگرفت.

این کتاب، سیری در زندگی، آرا و اندیشه های سیدمحمّد باقر صدر دارد. صدر در عمر محدود چهل و هشت ساله خود، آثار سترگی برجای گذارده که نشانه نبوغ اوست. ابعاد گوناگون نظری و علمی او، از وی چهره ای کم نظیر در تاریخ تفکر معاصر اسلامی ساخته است.

در مدرسه به عنوان شاگردی نمونه و مودب شناخته می شد. هوش سرشار وی اعجاب همه معلمان را برمی انگیخت، به گونه ای که حتی آوازه نبوغ وی به خارج از مدرسه نیز کشانیده شد. قدرت حافظه وی به گونه ای بود که در مدت یک ربع ساعت، قصیده ای سی بیتی را حفظ می کرد...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما