loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرفان عاشورایی

5 (1)

ناشر امیرکبیر

نویسنده محمدجواد رودگر

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 268

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

عرفان عاشورایی در حقیقت عرفان قرآن و عترت، عرفان وحیانی و سلوکِ ثَقَلینی است که همه ارزش های اخلاقی ـ سلوکی را درطی طریقت الهی بر پایه شریعت حقه محمدی (ص) برای نیل به حقیقت دربر دارد ، عرفان ِ عقلانی و خردپذیر ، عرفان هماهنگ با فطرت انسان ، عرفان زندگی ساز ، عرفان حماسه و شهود ، سجاده و سنگر و عرفان دردِ خدا و خلق است . عرفانی است که فراتر از جنسیت ، زبان ، قوم و قبیله گرایی، اصالت را به طهارت روح ، مکارم اخلاقی و تکامل وجودی می دهد، و گفتمان مسلط برآن «عبودیتِ الهی» و رسیدن به ولایت و قرب و لقاء الله است.

عرفانی است که «خداخو شدن» و رنگ و رایحه الهی یافتن را در وقایع عاشورا و براساس آموزه های امام حسین (ع) تبیین کرده است تا عرفان ِپرده نشین را شاهد بازار نماید و براساس عدالت، عقلانیت، ولایت و معنویت به منصه ظهور برساند. در این عرفان همه اصول، روش ها، مؤلفه ها، مقامات و احوال عرفانی بر محور سید سالکان عاشورایی و سلوک و جذبه اصحاب کربلایی ترسیم و تصویر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما