loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پس از پاییز

ناشر امیرکبیر

نویسنده حسن احمدی

ویراستار علی عابدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38164 10003022
9,000 8,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ماجرای «پس از پاییز» شامل قصه شخصیتی است که قبلا در دیگر رمان های نویسنده وجود داشته است ولی نویسنده آن را گم کرد و حالا در رمان «پس از پاییز» در خاطراتش به دنبال او می گردد. درواقع نویسنده همان راوی داستان است که جانباز شیمیایی است. خانواده او اعم از همسر و دخترش که از این بیماری اطلاع دارند از او می خواهند دیگر به نوشتن این رمان ادامه ندهد زیرا در زمان نوشتن و یادآوری خاطرات حالش بدتر می شود. در نهایت همسرش به دلیل شدید شدن حال نویسنده او را ممنوع القلم کرده و دخترش شروع به نوشتن ادامه داستان می کند.

مخاطبان اصلی نویسنده در این کتاب نوجوانان هستند اما کار را به گونه ای نوشته شده که بسیاری از افراد با دیدن آن به خواندنش علاقه مند شوند. نویسنده بیش از دو سال و نیم برای نوشتن این کتاب وقت صرف کرده است.

جواد در کنج اتاق نشسته بود. گیج و سر در گم بود. می خواست هر طور شده، نوشتن رمان جدیدش را آغاز کند. هر بار که تصمیم جدی برای نوشتن می گرفت، به دلایلی یا به تأخیر می افتاد، یا کاری پیش می آمد، یا بیماری اش که سال ها قبل در زمان جنگ با گازهای شیمیایی صدام گرفتار آن شده بود، دوباره عود می کرد. نمی توانست بنویسد. اما حال تصمیم گرفته بود . به هر شکل ممکن کار را شروع کند. می ترسید حالش بدتر شود و یا دیگر هرگز نتواند این رمان را به سرانجام برساند. در این کتاب نویسنده از زبان یکی از دلاوران و رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از خرمشهر قهرمان، حضور داشته، دلاوری ها، مردانگی ها، اتفاقات و وقایع آن روزها را به تصویر می کشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما