loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه می توانید فکر دیگران را بخوانید؛ استفاده از چهار کد ارتباطی برای خواندن فکر دیگران

ناشر امیرکبیر

نویسنده لیلین گلس

مترجم لعیا موسایی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 218

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آموزش خواندن افکار دیگران، یعنی بررسی آن ها و بیرون کشیدن اطلاعات مهم، کمکی ضروری برای هر کاری است که شما انجام می دهید. در کتاب چگونه می توانید فکر دیگران را بخوانید دکتر لیلین گلس (Lillian Glass) روان شناس، بهترین نویسنده و کارشناس ارتباطی به شما کمک می کند تا به یک سری از مهارت های مهم دست یابید، و بدین وسیله شما را تیزهوش تر، قدرتمندتر و موفق تر می کند. همان طورکه دکتر گلس درباره بسیاری از مراجعه کنندگان خود موفق بوده است، به شما نیز نشان می دهد که چگونه قدم به قدم به قدرت شناخت حقیقت در مورد افراد دست یابید، و از طریق آزمون های ساده و تمرینات راحت بیاموزید که قضاوتتان را نسبت به دیگران اصلاح کنید، و درحالی که به اعتمادبه نفس، صداقت و توانایی دست می یابید تصمیمات بهتری بگیرید.

با این راهنمایی مفرح و آسان می توانید با اعتمادبه نفس کامل به چشمان دیگران نگاه کنید و بگویید من می دانم تو چه فکر می کنی. دکتر لیلین گلس دارای دو مدرک دکتری در رشته های اختلالات ارتباطاتی و روان شناسی مشاوره است. او در بورلی هیلز (Boverly Hills) یک مطلب خصوصی دارد که در آنجا به بسیاری از هنرپیشه های مشهور هالیوود، مدیران تجاری، چهره های ورزشی و سیاستمداران کمک کرده است. او نویسنده بسیاری از کتاب های پرفروش و یکی از پرطرفدارترین روان شناسان و مفسران رادیو و تلویزیون امریکاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما