loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روانشناسی تربیتی

ناشر امیرکبیر

نویسنده علی شریعتمداری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 540

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38389 10003022
190,000 180,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب حاضر، نخست، روان شناسی تربیتی معرفی گردیده است به تصریح کتاب: "روان شناسی تربیتی شاخه ای از روان شناسی است که به آموزش و یادگیری در موقعیت تعلیم و تربیت اختصاص یافته است علم و تمرین هردو نقش مهمی در روان شناسی تربیتی دارند.. دانش مربوط به حوزه های علمی این رشته از نظریه و پژوهش ناشی از کار روان شناسان تربیتی و هم چنین تجارب علمی معلمان استخراج شده اند".

سپس، ضمن بیان نظریه های معاصر، رویکرد ساختارگرایی اجتماعی بررسی شده است. در ادامه، مطالبی درباره ی کودکان استثنایی تحت عناوینی هم چون "عقب ماندگی ذهنی"، "اختلالات زبان و گفتار"، "ناتوانی های یادگیری" و "موضوعات آموزشی مربوط به کودکان مبتلا به ناتوانی" بازگو گردیده، هم چنین، رویکردهای یادگیری در آغوش همراه با مثال هایی عملی تشریح شده است. "برانگیختن شاگردان برای یادگیری"، "اداره کردن کلاس"، "آزمون های استاندارد شده و آموزش" و "سنجش یادگیری دانش آموزان" مباحث بعدی کتاب هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما