loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسلی پس از فقدان: مراقبه های روزانه برای گذر از دوران اندوه

ناشر امیرکبیر

نویسنده مارتاوایت مور هیکمن

مترجم گیله گل بهروزان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 440

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38401 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر ـ تسلی پس از فقدان ـ خاطرات روزانه مادری در سوگ دختر نوجوانش است که او را به طور ناگهانی و در اثر سقوط از اسب از دست داده است. این مادر ضمن آنکه هرگز این فقدان را فراموش نمی کند، با تأکید بر ایمان و اعتقاد به وجود خداوند با عشق به سایر فرزندانش و به کمک همسر و اعضای فامیل و دوستان خود با صبر و به مرور بر اندوه خود فایق می آید. او همچنین به خوانندگانی که دچار چنین اندوهی هستند، کمک می کند تا با مراقبه ای هرروزه و مطالعه شرایط بسیاری از افراد در سراسر جهان بر اندوه خود تسلط یابند و با امید و ذکر یاد خدا روال عادی زندگی را از سر گیرند و هرگز فراموش نکنند که تنها نیستند.
مارتاوایت مورهیکمن، نویسنده کتاب تسلی پس از فقدان، که اکنون مادربزرگ است از خاطرات رنج آور خود به هنگامی که دختر شانزده ساله اش را از دست داد، می نویسد. آن ضایعه چنان ناگهانی و دردناک بود که زندگی نویسنده را تا مدت ها به هم ریخت. با وجود این، او توانست با تکیه بر ایمان و امید دوباره ادامه دهد. وی بیش از بیست عنوان کتاب هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان دارد و علاوه بر نویسندگی، معلم و ویراستار نیز هست. هیکمن اهل ماساچوست امریکاست و در حال حاضر با همسرش در نشویل تنی سی زندگی می کند. تسلی پس از فقدان: کتاب حاضر نوعی مراقبه و روشی تسلی دهنده برای کسانی است که عزیزی را از دست داده اند و هنوز قادر به پذیرش این ضایعه نیستند. این کتاب 365 پیام روزانه برای مخاطب دارد تا به مرور با آرامش، خود را با وضعیت موجود و فقدان عزیز ازدست رفته تطبیق دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما