loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رژیم غذایی گروه خون

ناشر امیرکبیر

نویسنده آدامو - کاترین ویتنی

مترجم گیله گل بهروزان

تلخیص گیله گل بهروزان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 296

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38411 10003022
47,000 44,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب رژیم غذایی گروه خون، اطلاعاتی در خصوص تغذیه و رژیم خاص دوران بارداری زنان عرضه شده است. میزان غذای مجاز پیشنهاد شده، انواع مواد غذایی، ارزش های غذایی و تأثیرات هر یک از مواد غذایی برای زنان باردار، از دیگر مطالب کتاب است.

کتاب حاضر درباره معرفی خصوصیات گروه های مختلف خونی، جغرافیای انسانی گروه های خونی، مشخصات عمومی فردی و جمعی حاملان آنها و سرانجام ارائه ی بهترین رژیم های غذایی برای هر یک از آن هااست. این رژیم ها با در نظر گرفتن «جنسیت» ، «مناطق جغرافیایی» ، «امراض مختلف» ، «سن» و سایر خصوصیات ارائه شده است ، و از منابع طبیعی بهرهٌ فراوان گرفته اند . مسائل اصلی که در این کتاب به آن ها پرداخته شده است عبارت اند از :« گروههای خونی»، «رژیم های غذایی»، « برنامه های تمرینی غذایی» و «طرح بهداشتی زندگی».

این کتاب نشان می دهد که نوع خون نقش مهم واساسی در طول عمر و درمان بیماری ها و..دارد و تعیین کننده ی استعداد افراد در ابتلا به بیماری های مختلف است. نوع خون همچنین عامل تعیین کننده ای درمیزان انرژی افراد و توانایی های هر فرد در سوزاندن انواع کالری، واکنش در مقابل فشارهای روحی وشاید حتی شخصیت است.

برخی از عناوین این کتاب عبارت اند از : «هویت گروه خون شما» ، «رمز خون» ، «نشانه های گروه خون» ، «رژیم غذایی گروه خون» و ...

«دکتر «آدامو» پزشک و متخصص درمان به روش های طبیعی و محققی بین المللی است. دکتر آدامو طی تحقیقاتش بر روی گروه خون و تغذیه ، و درمان بیماری ها به روش های طبیعی از سوی انجمن پزشکان به عنوان پزشک نمونه سال ۱۹۹۰ شناخته شده است. او از سوی سازمان درمان طبیعی پزشکان آمریکا ، جایزه بهترین پزشک درمانگر به روشهای طبیعی در سال 1995 را از آن خود ساخت.وی همچنین مؤسس نخستین انستیتو پیشرفته درمان با روش های طبیعی در سال 1996 است،که به جرأت می توان گفت بزرگترین و جامع ترین مرکز درمانی با روشهای علمی و مطابق گروه خون در آمریکا و کانادا است.»

اثر حاضر مخاطبان را با موضوعاتی زیر آشنا می کند:
1.کنترل تغذیه در مراقبت های دوران بارداری و پس از بارداری
2.نیاز مواد غذایی طی دوران بارداری و شیردهی
3. مکمل های ویتامینی و مواد معدنی
4.منابع غذایی حاوی مواد مغذی
5.ارزیابی و حفظ تعادل غذایی
6.اثرات الکل، سیگار و مصرف داروهای غیر مجاز
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما