loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعجاز خوراکیها

ناشر امیرکبیر

نویسنده غیاث الدین جزایری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 319

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تدوین کتاب های علمی داروهای گیاهی، طب سنتی و تغذیه در ایران با کتاب های مهدی نراقی و غیاث الدین جزایری همراه شده است. اکنون سال های متمادی است که این کتاب ها توسط انتشارات امیرکبیر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. اعجاز خوراکی ها به قلم روان، شیوا و سلیس دکتر جزایری نگارش یافته است. در این کتاب مطالب گوناگونی در زمینه شیوه های درست آشپزی، مصرف گوشت، درمان بیماری های قلبی وعروقی، طبخ نان، بیماری های گوارشی و استفاده از میوه ها و گیاهان در پزشکی سنتی ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است. سرچشمه حیات را نشان می دهد وغذاهای لذیذ و خوشمزه را جانشین داروهای تلخ و بدخوراک میکند. این کتاب ثابت میکند که هرگاه مردم راه صحیح استفاده از غذا را بدانند هرگز بهدار و محتاج نمی شوند.

تنوع مواد غذایی درطبیعت موجب وسعت کاربرد آنها در مصارف گوناگون شده است .بیشتر اوقات مردم بدون توجه به خواص یا مصارف طبی آنها فقط به عنوان مصرف کننده و برای رفع احتیاجات اولیه بدن از آنها استفاده می کنند ، اما خداوند کریم برای هر ماده ی غذایی خاصیتی قرار داده که اطلاع از برخی از آنها با ارزش است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما