loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بداهه سازی در تئاتر

ناشر امیرکبیر

نویسنده فیلیپ برناردی

مترجم منیژه محامدی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 161

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

غالباً رفتار روزانه ی ما بدون پیش بینی و برنامه ریزی صورت می گیرد. ما در اغلب کارهای روزانه ی خود، مانند بیدار شدن، لباس پوشیدن، غذا خوردن و .... نه فکر می کنیم و نه تمرکز، زیرا تنها لحظات هیجان انگیز و ناساز زندگی در خاطرمان می مانند، نه برنامه ها و عملکرد معمولی روزانه.
نمایش بازتاب زندگی است. از این رو، نمایش نامه نویس خوب با کنار گذاشتن مسائل پیش پاافتاده به ابعاد هیجان انگیز و دشوار زندگی می پردازد.

همه ی ما بارها دیده ایم که یک نمایش نامه ی درخور، به وسیله ی بازیگران ناشایست ضایع شده است. دلیل این امر را به احتمال زیاد باید آموزش ناکافی در بداهه سازی دانست. با وجود این که غالب معلمان تئاتر، بداهه سازی را یکی از ارکان نمایش می دانند، اما یافتن ایده های تازه برای بداهه سازی را نیز کاری دشوار می یابند.کتاب «بداهه سازی در تئاتر» شامل نهصد طرح برای تمرین بداهه سازی است که مدرسان تئاتر می توانند برای یک سال تدریس، از آن ها استفاده کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما