loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دنیای رویایی دو سالگی ما دخترها: بیدار می شوم، بازی می کنم، با چیزها آشنا می شوم، بزرگ می شوم

ناشر قدیانی

نویسنده کارین - ماری آمیو

مترجم راضیه خویینی

شاعر مریم اسلامی

تصویرگر ونسا گوتیه

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38616 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«... آیا تا حالا کسی از تاریخ و کتاب های تاریخی برایت حرف زده، تاریخ دان در کتاب تاریخش به ما می گوید که در گذشته ها چه اتفاق هایی افتاده است...» و یا «... قسمت های مختلف زبان، مزه ها را تشخیص می دهد. اطراف زبان، برای فهمیدن ترشی. ته زبان برای فهمیدن تلخی. نوک زبان هم برای فهمیدن شیرینی و شوری ...».

همه والدین دوست دارند با فرزندانشان روابط خوشایند و رضایت بخشی داشته باشند، بدین منظور لازم است توانایی های متناسب با سن فرزند خود را بشناسند. بسیاری از سوء تفاهم ها و برخوردها به این دلیل بروز می کنند که والدین توقعی بیش از توانایی فرزندشان دارند. به طور مثال انتظار دارند که یک کودک دو ساله با آنها همکاری کند و یا یک کودک سه ساله ، سریع و دقیق کارها را انجام دهد؛ در حالی که هیچ یک از آنها نمی توانند چنین باشند.

زمانی که به کودک اجازه می دهیم مهارت های جدیدی را بیاموزد و به شیوه زندگی تازه ای قدم بگذارد، با مشکلات تازه ای نیز رو به رو خواهیم شد، زیرا کسب مهارت های جدید با دشواری های مخصوص به خود همراه است. در این گروه سنی، کودکان نمی توانند سرعت عمل داشته باشند. زمان بندی و تنظیم یک برنامه روزانه فشرده برای آنان مفهومی نخواهد داشت. این مجموعه به والدین و همین طور کودکان کمک می کند تا بتوانند این روابط خود را هموار کرده و بهترین شرایط را به وجود بیاورند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما