loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زن آن گونه که باید باشد

زن، خانواده، بحران

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 295

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3900 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زن شکست خورده زنی نیست که از زن بودن خود ناراحت است بلکه از من بودنش شکست خورده است. در این حال است که خود را چنین تحلیل می کند که برده ای هستم در چنگال مرد و باید با کار خود زندگی او را بسازم که مرد از زندگیش تمتع گیرد. اگر تحلیل زن در زندگی چنین شد، خود را آن مَن می داند که در من شدن شکست خورده و لذا خود را کلفتِ همسر و فرزندانش حس می کند. در حالی که زن وقتی در وجود اصیل خود قرار داشته باشد، به چیزی ماوراء قدرت نظر می کند، جاروب کردن و تیمارکردن کودکان را عین زندگی می بیند. برعکسِ زن شکست خورده که چه در درون خانه کار کند، چه بیرون خانه، خود را کلفتی می داند که محکوم به بیگاری است. با این مَن شدن هر چه می کند از احساس شکست خارج نمی شود، چون در حقیقت منِ خود را در مقابل منِ مرد قرار داده است.
این کتاب از جدیدترین کتابهای استاد طاهرزاده است که به بررسی مشکلات زنان و خانواده ها می پردازد. فصل «ازدواج، تولدی دیگر» از مهمترین بخش های ای کتاب است که نگاهی جدید و حکمی به بحث ازدواج و خانواده دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما