loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضور اجتماعی و نقش های زنانه

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده امین کشوری

کاریکاتوریست عباس گودرزی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 304

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39080 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پژوهش و فعالیت تبلیغی ترویجی در حوزه مسایل زنان، صرفاً زنانه و تک جنسیتی نیست، بلکه گروه مردان هم با وجود زنان مؤمن، متعهد و انقلابی، هم در زندگی خانوادگی و هم محیط اجتماعی ذی نفع هستند. امروزه در فضای جاهلیت مدرنی که سبک زندگی زنان و دختران با دستمایه های جذاب و به ظاهر زیبنده فرهنگ غربی تبیین شده و توسط رسانه ها به ذهن های آحاد جامعه، هجمه می شود، بیش از هر دوره دیگری باید به تبیین و تفسیر نگاه متعالی اسلام ناب پرداخت. به فرموده رهبر معظم انقلاب: «غربی ها نسبت به مسئله زن بد فهمیدند، بد عمل کردند و همان فهم بد و غلط، و عمل گمراه کننده و مهلک خودشان را به صورت سکه رایج در دنیا کردند»، لذا ما سر مسئله زن از دنیای غرب طلبکاریم.نویسنده این کتاب دغدغه کتاب خود «حضور اجتماعی و نقش های زنانه» را که با نیازها و مباحث امروز جامعه نیز هم خوانی زیادی دارد، ترسیم یک خط تعادل میان ایفای وظایف همسری و مادری و پرداختن به مشاغل اجتماعی عنوان کرده و معتقد است:
دوست دارم مخاطب کتابم با خودش فکر کند که اگر شخصیت باعظمت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در روزگار فعلی ما زندگی می کرد، به کدام یک از ساحت های ایفای نقش اجتماعی می پرداخت و نتیجه اش را در زندگی خود عینیت بخشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما