loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روباه و گل های کاملیا

داستان های خارجی 99

ناشر امیرکبیر

نویسنده اینیاتسیو سیلونه

مترجم بهمن فرزانه

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39086 10003022
13,000 12,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مشتمل بر مجموعه داستان های کوتاه ایتالیایی و با موضوع تنهایی انسان ها است. عنوان داستان ها عبارتند از: «بومرنگ»؛ «دیگر تنها نیستی»؛ «دانشمند»؛ «دو ماهیگیر»؛ «یک رُز کوچک»؛ «لحظه»؛ «درس زیر دریا»؛ «مسئول کنترل»؛ «انتهایی و عصیان دفاع وسط پولدو» و «آه». داستان «دیگر تنها نیستی» ماجرای مردی است که به شغل انبارداری مشغول است. او ظاهری نه چندان دلچسب دارد و اکثر مواقع تنهاست و دوستی ندارد. به زودی سبزی فروشی زیر آپارتمان مرد بسته شده و به جای آن یک مغازه لوکس خدمات تلفن ساخته چینی ها و ژاپنی ها باز می شود. دو دختر زیبارو، با اطلاعات کامل به بازاریابی تلفن مشغول می شوند.

مرد تنها با تبلیغات دختران، اقدام به خرید گوشی «خورشید» با پیام «دیگر تنها نیستی» می کند. زندگی او برای مدتی متحول می شود و خیلی سریع متوجه تغییر دیدگاه مردم نسبت به خود می شود. او از تنهایی درمی آید و سپس چهارگوشی دیگر خریده و در هر مکان شلوغی با زنگ زدن به خود با گوشی دیگرش، وانمود می کند که سرش شلوغ و بسیار فعال است. به زودی چهار گوشی وی، به دلیل نپرداختن قبض پرهزینه مسدود شده و مرد عصبانی با گلوله ای به سمت یک ژاپنی شلیک می کند. مرد، ژاپنی را مسئول بدبختی خود می داند و اینک در زندان شرح ماجرای خود را برای دکتری تعریف می کند.

یکی از مزدوران فاشیست مأموریت می یابد تا در عملیاتی مخفی یکی از روستاییان را که فعالیت های ضدفاشیستی دارد، به قتل برساند. اما در پی برخی حوادث دلباخته دختر همان روستایی مبارز می شود. این عشق سبب می گردد تا او تعهدات سیاسی اش را زیر پا گذارده و با خیانت به حزب، وفاداری اش را به عشق تازه یافته اش ابراز نماید؛ و البته تاوان این تمرد را با اقدامی خودخواسته می پردازد... روباه و گلهای کاملیا حکایت مرگ فاشیسم در نخستین خاستگاه آن ـ ایتالیا ـ، و تولد متعالی ترین خصایص بشری در گستره زمین است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما