loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قدم به قدم با یک کارآگاه

داستان های خارجی 54

ناشر امیرکبیر

نویسنده برت هالیدی

مترجم جلال رضائی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39105 10003022
19,000 18,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بارها اتفاق افتاده است که ثروت زیاد درد سرهایی برای صاحب آن فراهم آورده است، اما در این داستان نه تنها مرد ثروتمند جانش فدای مالش می شود بلکه آن عده که به طمع پول او را به قتل رسانیده اند وارد ماجراهایی می شوند که مرگ میلیونر در برابر آن کوچک جلوه می کند و دوستداران داستان های پلیسی چنان شیفته این حوادث می گردند که تا پایان نمی توانند کتاب را زمین بگذارند.

«وقتی لوسی هامیلتون درِ دفتر کارآگاه خصوصی را باز کرد، لبخند تمسخرآمیزی در گوشه ی لبانش نقش بسته بود و در چشمان قهوه ای رنگش برق خاصی مشاهده می شد. لوسی با وقار خاصی که از صفات بارز هر منشی خصوصی است، به رئیس خود گفت: "آقای "شین" خانمی می خواهد شما را ببیند." یکی از روزهای گرم میامی بود و مایکل شین پشت میز بزرگش در صندلی متحرک خود فرورفته بود. مایک پیراهن آستین کوتاهی به تن داشت با یقه ی باز و کراواتی که به صورت کج و معوجی روی پیراهنش افتاده بود. مقابل او یک دسته چک باز و مقداری چک باطل شده و همچنین صورتحساب ماهیانه ی بانک قرار داشت... از منشی خود پرسید: "چه گفتی، یک خانم؟" تن صدای او نشان می داد که هنوز باور نکرده است. لوسی سرش را به علامت مثبت تکان داد و در اتاق را پشت سر خود بست.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما