loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشکات دل: شرح کتاب المطالب السلوکیه (درس گفتارهای سلوکی)

5 (1)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده محمدصالح کمیلی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 530

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب مشکات دل، درس گفته های سلوکی و عرفانی آیت الله کمیلی خراسانی در شرح کتاب المطالب السلوکیه می باشد که به زبان محاوره تحریر شده و با نظارت خود ایشان عرضه شده است. این کتاب شامل 50 مطلب و یک بخش کتابنامه می باشد.
مطالب این کتاب و بیشتر بیانات استاد درباره روش های عملی برای رسیدن به معرفت حقیقی نفس انسانی است. روش حضرت استاد در نگارش و جمع آوری کتاب به دو بخش کلی تقسیم می‌شود: بخش اول شامل مطالبی است که بر اساس تجربیات شخصی و مسائل سلوکی از استاد معظم خویش حضرت سید هاشم حداد رضوان الله تعالی علیه، در مدت بیست و چهار ساله شاگردی آن بزرگ مرد الهی آموخته و به کار بسته و از فواید آن بهره‌مند شده اس ت.درس گفتارهای حاضر، ناظر به شرح و توضیح مطالب بخش اول کتاب است.

در دسته بندی کلی مطالب کتاب مشکات دل به چهار دسته تقسیم می شود:
1. دستورات سلوکی
2. توصیه های عمومی اهل سلوک
3. ویژگی های سالک راستین
4. ویژگی های سلوک راستین

کتاب مشکات دل، نوشته محمدصالح کمیلی است و در انتشارات بین الملل منتشر شده است. این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سیر و سلوک و رستگاری پیشنهاد می‌کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما