loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یکی از هفتاد و سه یا فرقه ناجیه؛ نگرشی نو بر روایات تفرقه امت اسلام و تثبیت حقانیت فرقه شیعه با استناد به منابع معتبر اهل سنت

1 (1)

ناشر ارباب اندیشه

نویسنده محمدعباس عطائی اصفهانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 247

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39279 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
75,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از جمله روایات مشهوری که اکثر فرق اسلامی به آن استناد کرده و بر اساس آن فرقۀ خود را بر حق می دانند، روایات معروف به «هفتاد و سه فرقه» است. بدین مضمون کلی که رسول خدا(ص) فرمود: پس از من امتم به هفتاد و سه فرقه متفرق خواهند شد؛ همۀ آنها در آتش دوزخند و تنها یک فرقه اهل نجات است.
مؤلف محترم قصد نموده با نگرشی نو بر این روایات و بررسی دقیق تمام آنها در منابع معتبر اهل تسنن(علی رغم دخل و تصرفی که بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) در متن این حدیث صورت گرفته) و با استناد به روایاتی که روشن کنندۀ فرقۀ ناجیه هستند، این حقیقت را به اثبات برساند که مقصود از فرقۀ ناجیه در این روایات فقط فرقۀ شیعه (یعنی پیروان راستین قرآن و عترت) می تواند باشد که در زمان حیات رسول الله(ص) و به دست ایشان نامگذاری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

شاهپور چنددستگاهی

کتاب بسیار مفید و کاربردی برای مقابله با شبهات است

2 بهمن 1394

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما