loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سراب یا سر آب کدامیک؟

ناشر امیرکبیر

نویسنده محمدجواد رودگر

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 121

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در تلاش تبیین دروغین بودن عرفان های غیرالهی است و مولف معتقد است که در جهان جدید برای تخدیر انسان، معنویت منهای خدا و عرفان واره هایی گریزان از فطرت و عقلانیت عرضه شده است و آرامش های کاذب و ناپایدار را در قالب آیین های بشری و مواد تخدیری و داروهای روانگردان به بشر بحران زده و دورافتاده از فطرتش عرضه کرده اند.در کتاب حاضر همچنین تاکید می شود که معنویت های بدون خدا سراب بوده و معناگرایی خداباورانه و معادگروانه سرِ آب است و انسان تشنه آب است نه سراب.

محمدجواد رودگر مولف کتاب دارای تحصیلات حوزوی و نیز دکترای عرفان اسلامی است. از وی تاکنون بیش از 27 اثر به صورت کتاب منتشر شده است.

این کتاب دارای فصل هایی چون کدام سلوک؟، آرامش پایدار، تحدید دین به معنویت در جریان های معنوی نوپدید، مقامات و احوال عرفانی در نهج البلاغه، اقسام عرفان، تعریف مقام و حال در عرفان و ... است.

«سراب یا سرِ آب؛ کدامیک؟» همچنین مقدمه ای به قلم نویسنده دارد که در آن به تعریف فطرت و سپس معنویت در وجود آدمی و عصر حاضر می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما