loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وحدت و همگرایی از منظر حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مدله ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

5 (1)

ناشر امیرکبیر

نویسنده علیرضا برازش

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39400 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب وحدت و همگرایی از منظر حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مدله ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، نوشته علیرضا برازش اشت و در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است.

بیش از یک قرن است که علمای پیشتاز نهضت اسلامی در عصر جدید، ضرورت وحدت بین صفوف مسلمین در جهان اسلام و در مقابل تجاوزات و دسیسه های تفرقه افکنانه و سلطه جویی های استکبار جهانی را درک کرده و منادی آن در میان ملل اسلامی بوده اند.

موضوع "وحدت اسلامی" و پیگیری تحقق آن، از همان ابتدای نهضت و زمینه سازی برای وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و بنابر سنّت ائمه ی اهل بیت (علیهم السّلام) مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفت و پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی نیز به عنوان یکی از ارکان سیاست تحکیم وحدت ملّی و وحدت بین ملل اسلامی و مقابله با سلطه جویی استکبار جهانی، در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و سیاست های کلّی نظام اسلامی و قوانین موضوعه تثبیت شد و ضرورت پیگیری و زمینه سازی تحقق آن نیز در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، هر ساله و به مناسبتهای مختلف تبیین و گوشزد شده و در این امر نهاد سازی نیز صورت گرفته است.

کتاب "وحدت و همگرایی" ثمره ی تلاشی است برای گردآوری و تنظیم گزیده ی نظرات رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره ی "وحدت اسلامی" که در شش فصل ارائه شده است.

حرف ما در هفته ی وحدت و به عنوان پیام وحدت این است که مسلمانان بیایند با هم متحد بشوند و با یکدیگر دشمنی نکنند. محور هم کتاب خدا و سنت نبی اکرم(ص) و شریعت اسلامی باشد. این حرف، حرف بدی نیست. این حرف، حرفی است که هر عاقل بی غرض و منصفی، آن را قبول خواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

Muhammed Yılmaz

سلام علیکم من اهل ترکیه هستم. من می خواهم این کتاب را بخوانم. شما می توانید این کتاب را PDF به من بفرستید.
تشکر می کنم. خدا حافظ.

8 دی 1395

سلام. متاسفانه پی دی اف نداریم.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما