loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پولیکوشکا

داستان های خارجی 1

ناشر امیرکبیر

نویسنده لئون تالستوی

مترجم رضا عقیلی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 104

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، ترجمه ای است از سه داستان برجسته تولستوی نویسنده بزرگ روسی با عنوان های: «پالیکوشکا»، «نوشته های شاهزاده نخلودوف» و «آلبرت». در خلاصه داستان «پالیکوشکا» آمده است: «پالیکوشکا» در شهر «پاکرو» شهرت احمقانه ای به خاطر دزدی های مکرر گونی های علف خشک و لگام اسب دارد. او به تازگی تصمیم به اصلاح گرفته است و در این راه از راهنمایی های خانم ارباب که با توسل به انجیل و توصیه های اخلاقی سعی در اصلاح رفتار وی دارد کمک می گیرد. اکنون از شهر «پاکرو» می بایست سه نفر به عنوان سرباز انتخاب شده و به شهری دیگر بروند. دو نفر نیز بدون هیج مناقشه ای انتخاب شده اند و اینک مشاور ارباب، آقای «ایگور میخایلویچ» می بایست یک نفر از بین «پالیکوشکا» و «دوتلوف» که از بهترین کشاورزان منطقه و فردی نیکنام است برگزیند. تردید بین انتخاب این دو باعث به وجود آمدن ماجراهای زیادی می شود که «پالیکوشکا» در آن نقش مهمی ایفا می کند.

پولیکوشا برده ای که در حین دزدی گرفتار می شود و این امر موجب بی اعتمادی ارباب و اطرافیان می گردد..یک روز در راه بازگشت از شهر پاکت پول امانتی ارباب را گم می کند و ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما