loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قیصر و کسری

2.6 (8)

ناشر امیرکبیر

نویسنده رابرت گریوز

مترجم فریدون مجلسی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 488

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

قیصر و کسری، یا داستان سردار بزرگ روم، شاهکاری تاریخی و تراژدی بزرگی اثر رابرت گریوز است. قرن ششم میلادی برای ایران و روم قرنی پرآشوب بود که با جنگ های بسیار میان آن دو اکپراتوری، و نیز میان هر یک از آنان با مدعیان تازه نفس سربرآورده از بیابان ها آمیخته بود. بخش مهمی از این شاهکار تاریخی و تراژیک به روابط ویژه و درگیری های خسرو انوشیروان و امپراتور یوستی نان اختصاص دارد که سالیانی دراز هم زمان فرمانروی دو دولت اصلی در جهان بودند.

عناوین فصل ها:
فصل اول- نوجوانی بلیزاریوس

فصل دوم- میهمانی مودستوس

فصل سوم- شیرآدم های مگارایی

فصل چهارم- سواره نظامی اصلاح شده

فصل پنجم- جنگ با ایران

و ...

"قرن ششم میلادی برای ایران و روم قرنی پرآشوب بود که با جنگ های بسیار میان آن دو امپراطوری، و نیز میان هر یک از آنان با مدعیان تازه نفس سربرآورده از بیابان ها آمیخته بود. بخش مهمی از این کتاب به روابط ویژه و درگیری های خسرو انوشیروان و امپراتور یوستی نیان اختصاص دارد که سالیانی دراز همزمان فرمانروای دو دولت اصلی جهان بودند". این داستان براساس مدارک و اسناد و تحقیقات تاریخی نوشته شده، از همین رو، تصویری از اوضاع اجتماعی و اقتصادی جهان در یکی از حساس ترین عصرهای تاریخ فراروی مخاطب قرار می دهد."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما