loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ناگفته های شهادت، بایسته های روایت

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

نویسنده احمدرضا ابراهیمی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 39781 10003022
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تأملی در واژه شهید، شهید یا قتیل، ارزش شهادت به چیست، آرزوی شهادت، رابطه عشق و شهادت، رابطه ولایی در عشق، رابطه عشق و شهادت، ارتباط جهاد اکبر و جهاد اصغر، تاملی در روایت و تحلیل، فرهنگ شهید، سیره شهید یا رویکرد زندگانی او، اتقان در بیان سیره شهدا، تحریف احساسی، تحریف در وقایع و علل ورود مقوله تحریف در حقایق دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که در زیر مجموعه فصل های این کتاب ذکر شده است.

این اثر گامی برای باز شدن پنجره ای رو به بوستان شهادت در قاب زرین اندیشه و خرد است، آنچه در این کتاب آمده تنها فرصتی است برای تضارب آرای صاحب نظران در حوزه ای که کمتر به آن توجه نشان داده ایم.

نویسنده این کتاب جوان خوش فکر حوزه علمیه و فارغ التحصیل رشته های فلسفه و هنر است که تراوشات ذهنی خود را با محوریت روایات و معارف دین به رشته تحریر درآورده که در نوع خود بدیع و ژرف است.

این کتاب به دو بخش اصلی تقسیم شده که بخش اول آن ناگفته های شهادت است که به بیان ناگفته ها و مسائلی قابل توجه از مباحث اعتقادی شهید و شهادت پرداخته است. در یافتن پاسخ از عقل خود فراتر رفته و به نظرات ائمه اطهار(ع) مراجعه کرده است.

بخش دوم این کتاب که بیان بایسته های روایتگری نامگذاری شده، همه بایسته های این عرصه مقدس ذکر شده است.

این مجموعه در تکمیل بایسته ها و از همه مهم تر بیان و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع روایتگری است و دو محور اصلی اتقان و بیان هنرمندانه که موضوع سخنان ایشان در جمع راویان موسسه سیره شهدا بوده بخش عمده مبحث روایتگری این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما